loading...
Esteghlal tehran.com
mohamad بازدید : 25 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم استقلال گفت:من هم از تیم ملی انتقاداتی دارم اما به نظرم باید در فضای بسته نفطه نظرهایمان را بگوییم و من قلعه نوعی نیایم وضع را از این بدتر کنم.

 

به گزارش اوج نیوز،امیر قلعه نوعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران درباره بحث حضورش در تیم ملی اظهار داشت:ما در بازی مقابل لبنان بد بازی و بد نتیجه گرفتیم ولی نباید به این بحث که قلعه نوعی یا فرد دیگری می خواهد بیاید ورود کنیم.کی روش مربی بزرگی است و کارنامه دارد.باید کمک کنیم به خاطر کلمه مقدسی به نام ایران که هر کسی سرمربی می شود حمایتش کنیم.

 

وی ادامه داد:به نظر من تیم ملی به مشکل خورده است.البته تیم از نظر جدول مشکلی ندارد و اگر دو بازی خانگی را ببریم و به قطر هم نبازیم به جام جهانی می رویم.این درست نیست که من قلعه نوعی به خاطر اینکه عکسم باشد انتقاد کنم.به نظرم کی روش باید با حوصله این چند بازی را تماشا کند و مدت زمانیکه در ایران بوده را مرور کند.اینکه در این مدت چه کارهایی انجام داده است.ما بازی مقابل کره را ببریم،به صدر برمی گردیم.

 

قلعه نوعی درباره شایعه حضورش در تیم ملی گفت:به نظرم آنهایی که این بحث را مطرح می کنند،می خواهند به استقلال و تیم ملی ضربه بزنند.آنها دوستدار من نیستند و اسمشان را الکی گذاشته اند تیم حمایت از قلعه نوعی.من به جز خدا و اهل بیت به هیچ کسی متوسل نمی شوم.

 

سرمربی استقلال تاکید کرد:در ایران چند سال است که وقتی درختی می افتد،تبر زن زیاد است.تیم ملی قطر وقتی من بازی می کردم،یک کاپیتان داشت که خداحافظی کرد .او 4 ،5 سال به آمریکای جنوبی رفت تا یاد بگیرد چگونه کارشناسی کند و سپس به کشورش بازگردد.

 

وی ادامه داد:من هم از تیم ملی انتقاداتی دارم اما به نظرم باید در فضای بسته نفطه نظرهایمان را بگوییم و من قلعه نوعی نیایم وضع را از این بدتر کنم.من کارشناس نیستم و راجع به کارشناسی توضیح دادم.من گفتم تیم ملی بد بازی کرد اما همین حالال با 8 امتیاز می توانیم به جام جهانی برویم.

 

قلعه نوعی درباره انتقادات از سید مهدی رحمتی در صحنه گل تیم لبنان گفت:به نظر من رحمتی تمام اصول آن صحنه را رعایت کرد اما ضربه به گونه ای زده شد که به ندرت اتفاق می افتد.در بازی مقابل ازبکستان و قطر هم رحمتی نقش مهمی داشت.اگر می خواهیم کارشناسی کنیم باید به صورت کلان این کار را انجام بدهیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کفاشیان جلسه ای داشته است یا نه گفت:من هیچ جلسه ای با کفاشیان نداشته ام و به آن فردی هم که آن خبر را داد گفتم اشتباه کرد و اینکه او فقط برنامه های حقوقی من را بر عهده دارد و ایشان هم پذیرفت.

 

قلعه نوعی درباره برنامه هایش در زمان حضورش در تیم ملی اظهار داشت:ما آن زمان می خواستیم کارهایی که تیم های بزرگ دنیا انجام می دهند را انجام بدهیم.می بینیم در تمامی کشورها پس از 5،6 سال تغییرات می دهند اما آب از آب تکان نمی خورد.ما آن زمان می خواستیم همین کار را انجام بدهیم.به همین دلیل کنار تیم اصلی یک تیم ب تشکیل دادیم تا آنها برای تغییراتی که می خواستیم در آینده انجام بدهیم آماده باشند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما امسال استقلال قهرمان لیگ برتر میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 3,331