loading...
Esteghlal tehran.com
mohamad بازدید : 43 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

هاشم بیک‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با راه آهن اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات منظمی که در این یکی دو هفته اخیر پشت سر گذاشتیم از آمادگی خوبی برخوردار هستیم.

 

وی افزود: در این مدت یکی دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا از شرایط بازی دور نشویم و مربیان تیم را در شرایط مسابقه نگه داشتند.

 

بیک‌زاده در خصوص دیدار تیمش مقابل راه آهن گفت: بازی سنگین و حساسی را در پیش داریم. آنها تیم جوان و دونده ای هستند و از مربی خوبی سود می برند اما استقلال می خواهد از این هفته نمایش واقعی خود را نشان دهد. به همین خاطر فقط به دنبال سه امتیاز هستیم.

 

هافبک استقلال در خصوص مصدومیتی که پشت سر گذاشت گفت: پس از بازی با پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شدم اما در این مدت زیر نظر کادر پزشکی استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و طی چند روز گذشته در تمرینات گروهی نیز شرکت کردم و اگر کادر فنی بخواهد مشکلی برای بازی فردا نخواهم داشت.

 

هافبک استقلال در ادامه گفت و گو با فارس، با انتقاد از روندی که طی چند هفته اخیر علیه وی رخ داده عنوان کرد: متاسفانه هر روز برای من سناریو می نویسند، که جدید ترین سناریو به پخش مصاحبه ام میان مردم است. یکی از اوپراتورهای تلفن همراه مصاحبه من را قالب پیامک به مردم ارسال می کند در حالی که من اصلا از این صحبت اطلاع ندارم. هنگامی که این پیامک از طریق دوستانم به دستم رسید متوجه شدم که یکی از سایت ها از قول من صحبتی را منتشر کرده با این مضمون که خوشحالم در تیم ملی نیستم چون به لبنان باختیم!

 

بیک‌زاده تاکید کرد: مگر می شود من چنین صحبتی را انجام دهم؟ آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است و هیچ بازیکنی دوست ندارد از تیم ملی کشورش دور باشد. متاسفانه آن اوپراتور بدون اطلاع از اینکه آیا این مصاحبه سندیت دارد آن را به مردم ارسال می کند در حالی که قطعا اگر بخواهم حرفی بزنم آن هم حرف به این مهمی قطعا در رسانه ای آن را مطرح می کنم که مردم آن را بشناسند.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم حداقل، خبرهایی که برای مردم ارسال می شود از منابع مهم کشور باشد تا سوء تفاهم به وجود نیاید.

 

دیدار تیم های استقلال و راه آهن فردا از ساعت 19:45 و از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما امسال استقلال قهرمان لیگ برتر میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 3,335